No Comment Labels:

shooting rampage

ေမရိကန္ ျပည္ေထာင္စု ဗာဂ်ီးနီးယား ေပၚလီတက္ကနစ္ေက်ာင္း ေနာ္ရစ္ ခန္းမတြင္ ေတာင္ကိုရီးယား ႏိုင္ငံသား ေသနတ္သမားတစ္ဦး ၀င္ေရာက္ ပစ္ခတ္မႈေၾကာင့္ အနည္းဆံုးလူဦးေရ (၃၁) ဦးေသဆံုး ခဲ့ရသည္။ ၄င္းေက်ာင္းတြင္ ပညာသင္ၾကားေနေသာ အသက္ (၂၀) အရြယ္ရွိ Clay Violand အမည္ရိွ ေက်ာင္းသား၏ ကိုယ္ေတြ႕ျဖစ္ရပ္ကို ျပန္လည္ေဖာ္ျပထားပါသည္။

ကြ်န္ေတာ္တို႕အတန္းကို မေရာက္ခင္ လမ္းတ၀က္ေလာက္ကေနၿပီးေတာ့ ဆူညံသံကို ကြ်န္ေတာ္တို႕ ၾကားလိုက္ရပါတယ္။ “ေဆာက္လုပ္ေရး တစ္ခုခု ကေန ထြက္ေနတဲ့ အသံျဖစ္မွာေပါ့“ လုိ႕တစ္စံုတစ္ေယာက္က ေျပာလိုက္တာကို ၾကားလိုက္မိတယ္။ ဒါေပမယ့္ ဆူညံသံက ရပ္မသြားဘူး။ ဆရာမမွလည္း “ဒါငါတို႕ ထင္ေနတာမဟုတ္ဘူး” လို႕ေျပာသံကို ၾကားမိ လုိက္တယ္။ အဲဒီ အခ်ိန္မွာပဲ ေၾကာက္ရႊံ႕ ဖို႕ကို သတိရမိ လုိက္တယ္။ ကြ်န္ေတာ္လည္း ဆရာမကုိ လက္ညိႈးညႊန္ျပၿပီး စားပဲြျဖင့္ တံခါးကို ပိတ္ဆို႕ဖို႕ကို ေျပာလုိက္တယ္။ ဆရာမက တံခါးကို ပိတ္လိုက္ၿပီး “အေရးေပၚ (၉၁၁) ကို ေခၚၾကပါ“ လုိ႕ေျပာလုိက္ တယ္။ ေကာ္လင္းက ထရပ္ၿပီး(၉၁၁) ကိုေခၚေနတယ္။

အဲဒီအခ်ိန္ေလးအတြင္းမွာပဲ တံခါးက ျပင္းထန္စြာ ပြင့္ထြက္လာခဲ့ၿပီး ကြ်န္ေတာ္၏ ျမင္ကြင္းထဲကို ေသနတ္တစ္လက္ ၀င္လာပါတယ္။ အဲဒီေနာက္မွာေတာ့ ေသနတ္သမားက ကပ္ပါလာပါတယ္။ သူကေတာ့ အာရွတိုက္သားပါ။ လက္နက္ခဲယမ္း အျပည့္အစံုနဲ႕ ျဖစ္ပါတယ္။ သူ႕ကိုယ္မွာပါတဲ့ ခါးပတ္ႀကီးထဲမွာ က်ည္ဆန္ေတြ၊ ခဲယမ္းေတြျဖစ္မွာပါ။ ဒါက ကြ်န္ေတာ္ လွ်ပ္တျပက္ေတြ႕လုိက္ရတာပါပဲ။ အဲဒီေနာက္မွာေတာ့ ကြ်န္ေတာ္ စားပဲြခံုတစ္လံုးရဲ႕ေအာက္ကို ဒိုက္ဗင္ ထိုးခ်လုိက္ပါတယ္။ အဲဒီစားပဲြေအာက္မွာပဲ ကြ်န္ေတာ္ ေသရ မယ္လုိ႕ေရြးခ်ယ္ခဲ့တာပါ။

လူသတ္သမားကေတာ့ ေအးေဆးတည္ၿငိမ္စြာနဲ႕ လူမ်ားကို ပစ္ခတ္ပါေတာ့တယ္။ ပစ္ခတ္ခ်ိန္၊ရပ္နားခ်ိန္၊ လူတစ္ေယာက္မွ တစ္ေယာက္သို႕ ေျပာင္းလဲ ပစ္ခတ္ခ်ိန္မ်ားမွာ စည္းခ်က္က်နစြာ ထြက္ေပၚေနပါတယ္။ တစ္ခ်က္ပစ္ၿပီးတုိင္း ေနာက္တစ္ခ်က္ဟာ ကြ်န္ေတာ္ အတြက္လား လုိ႕ထင္ေနမိခဲ့ပါတယ္။ အားလုံပစ္ခတ္ၿပီးတဲ့အခ်ိ္န္အထိကို ကြ်န္ေတာ္ဘာမွကို မခံစားခဲ့ရပါဘူး။ ကြ်န္ေတာ္လည္း ေသခ်င္ေယာင္ေဆာင္ခဲ့ၿပီး တတ္ႏိုင္သမွ် အသက္မရွိသကဲ့သို႕ ၾကိဳးစားေနခဲ့ပါတယ္။ တစ္ခ်က္ပစ္ၿပီးတို္င္း ေအာ္သံ၊ ငိုသံ။ ညည္းတြားသံမ်ားကို အတိုင္းသား ၾကားေနရပါတယ္။

ေနာက္အခ်ိန္ အနည္းငယ္ အတြင္းမွာပဲ သူထြက္သြားပါတယ္။ အဲဒီအခ်ိန္ဟာ (၅) မိနစ္လား? (၁) နာရီလား ကြ်န္ေတာ္မေျပာႏိုင္ပါဘူး။ အခန္းအတြင္းမွာေတာ့ ညည္းတြား ငိုညည္းသံက လြဲလို႕ တိတ္ဆိတ္ေနပါတယ္။ ကြ်န္ေတာ္လည္း ေခါင္းကို ေထာင္တယ္ ဆုိ႐ံုေလး ေထာင္ၿပီး ခက္ခဲစြာ ေရရြတ္မိပါတယ္..“ ေသခ်င္ေယာင္ ေဆာင္ေနမွျဖစ္မွာပါ။ မင္းကိုေသတယ္လုိ႕ ထင္သြားရင္ မင္းကို သတ္မွာမဟုတ္ပါဘူး။“

မ်ားမၾကာမီအခ်ိန္အတြင္းမွာပင္ ေသနတ္သမားမွာ အခန္းအတြင္းသို႕ျပန္လည္၀င္ ေရာက္လာခဲ့ပါတယ္။ ကြ်န္ေတာ္၏ဦးေခါင္းကို တခ်ိန္လုံး ႏွိမ္ခ်၍ ဆက္လက္ ေသဟန္ေဆာင္ေနခဲ့ပါတယ္။ အခန္းအတြင္း မွလူမ်ားအား ေသခ်ာစြာထပ္မံ ပစ္ခတ္တာျဖစ္ပါတယ္။ ေသနတ္ ပစ္သံမ်ားက အခန္းတြင္းမွ လူမ်ားထက္ ပိုမိုတာကို သတိထား မိပါတယ္။ သူ႕ေသနတ္ကို က်ည္ျပန္ ျဖည့္တာ (၃) ခါရွိမယ္ ထင္ပါတယ္။ ပစ္ခတ္မႈကို ခဏၾကာၾကာ ရပ္ထား တာကို ေတြးၾကည့္ၿပီး ေျပာတာပါ။ ေသနတ္သမားက တစ္ေယာက္ၿပီး တစ္ေယာက္ ဆက္ပစ္ေနပါတယ္။ ေသနတ္သမားက တစ္ခ်က္ပစ္ၿပီးတိုင္းကို ေနာက္တစ္ခ်က္ဟာ ကြ်န္ေတာ္အတြက္ မ်ားျဖစ္မလား လုိ႕ေတြးေနမိပါတယ္။


ကြ်န္ေတာ္အေနနဲ႕ေသနတ္ဒဏ္ရာဟာဘယ္လို ခံစားရမယ္ ဆိုတာေတြးေတာေနမိပါတယ္။ မနာက်င္ ေလာက္ဘူးလုိ႕ ေမွ်ာ္လင့္ေနမိ ခဲ့ပါတယ္။ ေသျခင္းတရားကို လက္ခံဖို႕အတြက္ အဆင္သင့္ျဖစ္ေနေပမယ့္ အေၾကာက္တရားက ကြ်န္ေတာ့္ကို လႊမ္းမိုးထားဆဲ ျဖစ္ပါတယ္။ ကြ်န္ေတာ္ ေသဆံုးသြားၿပီးတဲ့ ေနာက္ပိုင္းမွာ ကြ်န္ေတာ့္မိဘေတြ ဘယ္လိုက်န္ရစ္ခဲ့ မလဲ ဆိုတာကို ၀မ္းနည္းစြာ ေတြးပူေနမိပါတယ္။ ကြ်န္ေတာ္မိဘေတြ အေၾကာင္းကို ေတြးေနမိပါတယ္။ ကြ်န္ေတာ္ရဲ႕ေရွ႕တည့္တည့္မွာ မိန္းကေလးတစ္ေယာက္ ရွိေနပါတယ္။ ကြ်န္ေတာ္ သူမကို ေသခ်ာမသိပါဘူး၊ သူမ နာမည္ဘယ္လုိေခၚတယ္ ဆိုတာကိုလည္း ကြ်န္ေတာ္မသိပါဘူး။ ကြ်န္ေတာ္တုိ႕ တစ္ေယာက္ကို တစ္ေယာက္ မ်က္ႏွာခ်င္းဆိုင္ ၿပီး အၾကာႀကီး ၾကည့္ေနမိပါတယ္။ သူမဟာ ေတာ္ေတာ္ကိုရဲရင့္ပါတယ္။ သူမငိုခဲ့တယ္ လုိ႕ကြ်န္ေတာ္မထင္ခဲ့မိဘူး။ ကြ်န္ေတာ္တုိ႕ ႏွစ္ေယာက္ တစ္ေယာက္ကို တစ္ေယာက္ အျပန္အလွန္ ေၾကာင္ၿပီး ၾကည့္ေနမိပါတယ္။

ေသနတ္သမား ျပန္လည္ထြက္ခြာ သြားခ်ိန္မွာ ရဲမ်ားခန္းမ အတြင္းသို႕ ဇြတ္တုိး၀င္လာၿပီး အားလုံး၀ပ္ေနဖို႕ အေၾကာင္းကို ေအာ္ဟစ္ေနတာကို ၾကားလုိက္ပါတယ္။ ရဲသားမ်ားက အခန္းတံခါးကို ျပင္းျပင္းထန္ထန္ ေခါက္ၿပီး တစ္စုံတစ္ေယာက္ကို ဖြင့္ေပးဖုိ႕ ေအာ္ေျပာေနတာကို ၾကားလုိုက္ပါတယ္။ အဲဒီေနာက္မွာပဲ ရဲသားမ်ားဟာ အခန္းထဲကို ၀င္လာၿပီး ကြ်န္ေတာ္တို႕ကို လမ္းေလွ်ာက္ႏိုင္က ေလွ်ာက္ၿပီး ထြက္လာဖုိ႕ေျပာပါတယ္။ ကြ်န္ေတာ္လည္း ထရပ္ၿပီး လက္ေျမွာက္ၿပီး ထြက္လာပါတယ္။ ကြ်န္ေတာ္နဲ႕ ကြ်န္ေတာ္ေရွ႕က မိန္းကေလး ႏွစ္ေယာက္ပဲ ထရပ္တာ သတိထားမိပါတယ္။ သူမမွာ ေသနတ္ဒဏ္ရာ ရထားပါတယ္။ ကြ်န္ေတာ္ သူမ တည္ၿငိမ္စြာေနႏုိင္တဲ့ အတြက္ကို ဂုဏ္ယူမိပါတယ္။ အကယ္၍ ကြ်န္ေတာ္သာ ေသဆံုးခဲ့ရင္ ကမာၻေျမေပၚမွာ ကြ်န္ေတာ္ေနာက္ဆံုး ျမင္ေတြ႕ သြားမွာ သူမပဲျဖစ္မွာပါ။ ။

ကြ်န္ေတာ္ မင္နက္နဲ႕ျပထားတာကို စာဖတ္သူအေနနဲ႕ သတိထားမိမွာပါ.... ေတြးပူေနမိတာက မိဘအတြက္ ျဖစ္ေပမယ့္ လတ္တေလာ မွာေတာ့ .....

ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ .. သူ႕အေနနဲ႕ ေသေဘးကို မ်က္၀ါးထင္ထင္ေတြ႕ၾကံဳေနရခ်ိန္မွာ..တည္ၿငိမ္ေအးေဆးေနတာ ခ်ီးက်ဳးရမွာ ျဖစ္ပါတယ္။

သင့္ဆုိရင္ေရာ.. သူေနရာမွာဆိုရင္ ဘာေတြကိုေတြးေတာေနမွာလဲ ?




post signature


 

This Post has No Comment

Post a Comment

Older Post Newer Post

Search

Table of Contents

About Me

တစ္လွမ္းၿပီးေတာ့ တစ္လွမ္းေလွ်ာက္၊ အေ၀းဆံုး ခရီးကိုေရာက္။ အပ္တစ္ခ်က္ၿပီးတစ္ခ်က္သီ၊ ဧရာအစုတ္ႀကီး ဖာေထးၿပီးၿပီ။ အုတ္တစ္ခ်က္ေပၚ တစ္ခ်က္ဆင့္၊ မိုးထိတံတိုင္းျမင့္။ ႏွင္းတစ္ပြင့္ေပၚ တစ္ပြင့္က်၊ ႏွင္းထုဧရာႀကီးေလစြ။
eXTReMe Tracker